Alla inlägg den 29 maj 2022

Av Sofia - 29 maj 2022 20:59

Idag firar vi mammornas dag. Alla dessa fantastiska mammor som gör allt och lite till för sina barn. Att sköta om dem från dag ett och sldrig någonsin mer släppa taget, helt, även att de blir stora och flyger ur boet. För den där tiden när de är små går vansinnigt fort, alldeles alldeles för fort.

Idag fick jag umgås med min egen mamma och bjuda på middag. Solen strålade ikapp med henne på nåt vis. Hon och pappa älskar verkligen att komma hit och Solbacka visade verkligen sin bästa sida idag. Solsidan! En riktig härlig bonus var att Johanna och Oliver oxå kom hit och hade plockat med sig Stella på vägen. Underbart att få ha dem hos sig några timmar.

Grillmiddag på rengjord altan och ostkaka som mor hade med sig. Kan det bli bättre? Knappast! Å jag fick underbara rosor och gröna örhängen - kommer matcha den gröna klänningen till kommande stundentfester perfekt.

En fisketur fick avsluta denna dagen. Å en abborre drog jag upp som smakade gott. För lite bara. David kom hit i kväll och grattade sin mor och gav mig en så fin ljuslykta. Man smälter!

Just det - Jonas har även han badat. Efter fisketuren hoppade han i med kallingar och även strumpor på. Tur det - att ha nåt på fötterna kan ju vara bra när det är så kallt i vattnet, ha ha!!!

Lång dag! Härlig dag! Solig dag!

Trapphäng

Soffhäng

Mor o minsta dotter

Såååå fina

Fin bukett av mor och far

Första fisketuren

Bad!!!

Bilder säger mer än ord

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards