Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Produktplacering

Av Sofia - 10 januari 2011 20:01

iphone hit och iphone dit.... HTC, Nokia.... ja, när mobilabonnemanget snart går ut MÅSTE man ju ha en ny. Fri surf är ett måste!!! Spotify welcome! Att det går att ringa på den är ju ett plus men känns inte alls nödvändigt ; ) Om man kan skicka ett o annat SMS är naturligtvis positivt. En hyfsad kamera - njae, inte överdrivet viktigt. Ja, alla är vi olika när det gäller behov. 3 av mina kollegor har iphone och samtliga lovordar denna produkt. Vill ha! Känner att jag vill ha... Lätt att använda o mycket telefon för pengarna. Ni hör ju - det lutar åt en iphone.


Idag drog jobbet igång på allvar. Snart stängs år 2010 (ekonomiskt o bokföringsmässigt sett) så det är bråda dagar om man håller på med siffror. Nu har man dock varit med ett år (drygt) så man har ett hum om vad som ska hända o vad man ska tänka på. Lite kontroll - me like ;))


Nu pågår "halv åtta hos mig" o jag har skrivit det förr! Ett mycket sevärt program och precis lagom för mina hjärnceller i kväll!! Kvällens program bjuder dock mat av lite skum karaktär. Struts....? Brukar verkligen inte tänka på djuret (som har levt innan det kom på tallriken) men i detta fall SER jag bara den där strutsen...dessutom med en bebisknyte i näbben. Å han kom ju i morron för exakt 11 år sen!!    



   

På tal om produktplacering...ja, vi var där igår....gott!! 

 
 
Ingen bild

Anna G

11 januari 2011 07:05

Kommer dina barn med strutsen??? Trodde det var storken som levererade dem? ;-)

Sofia

11 januari 2011 08:00

Levererar storken era? Vi tillverkar dem själva ;)
Tyckte jag fick till det så bra å som kom jag på misstaget sent i går kväll. Nej, jag har aldrig sett en struts med bebisknyte...men faktiskt inte en stork heller...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Fredag 17 maj 16:23


Håll gränsen ? gå och rösta i EU-valet Snart är det dags för EU-val. Mellan den 22 maj till 9 juni har just du möjlighet att påverka. Du har en möjlighet att lägga en röst på en kandidat som kan göra skillnad. Nu har valkampanjen dragit igång på allv...

Av Sofia - Onsdag 15 maj 19:28


Min äldsta moster har somnat in. Anna-Lisa har flyttat hem till änglarna och framförallt till maken Gustaf som lämnade oss 2017. Då var han 102 år. Anna-Lisa har levt nästan ett helt sekel, hon skulle fyllt 100 år i november detta år. Det är svindlan...

Av Sofia - Tisdag 14 maj 18:17

Den känslan. Känslan när man får hämta Stella på Nässjö station efter att hon har varit i Edinburgh en dryg vecka. Jag var betydligt lättare i sinnet än när jag skjutsade ned henne till stationen förra måndagskvällen. Är väldigt stolt dock, att hon e...

Av Sofia - Söndag 12 maj 18:10

Jodå, vi höll oss vakna - genom alla låtar igår när Eurovision gick av stapeln. Tycker det var ett proffsigt arrangemang av Sverige och Malin och Petra ledde det med den äran. Kroatien mot Schweiz och sistnämnda drog ett längre strå. Gillar den låten...

Av Sofia - Lördag 11 maj 19:18

En sån underbar dag här hemma i Solbacka. Fint väder och jag har njutit hela dagen. Både av att tvätta fönster och rensa ogräs. Två timmar la jag på gröna skott som inte hör grusgången till och det känns så skönt efteråt. Blev väl hett i solen så jag...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards